6/20/2012

craft it forward 2012

i mai kom eg over dette innlegget hjå Tine Katrine, og vart på denne måten dratt inn i Craft it forward 2012. dette er eit prosjekt, berre for bloggarar, der ein fyrst må ha kommentert som ein av dei fem fyste på ein blogg, der bloggaren sjølv har fått ein pakke. denne bloggaren skal sende fem nye pakkar, og dei som får dei, skal blogge om pakka og sende til dei fem fyrste som så kommenterer på innlegget (håpar på at besøkstala plutseleg byrjar å stige..). innhaldet i pakka skal ein ha laga sjølv!

eg fekk i dag ein pakke frå Tine Katrine:

Untitled og inni var dette: Untitled eg fekk ein liten notisbok dekt av det eg trur er ein kinesisk avis. tre store konvoluttar og fire små konvluttar, alle av finfint papir (avis, kart, teikneseriar m.m). tre postkort med eit nydeleg bilete tatt av sendaren sjølv og ein gul origamisløyfe! Untitled postkort Untitled astronautkonvolutt Untitled innsida av eine konvolutten Untitled håpar at om ikkje fem, at i alle fall det er nokon der ute som kunne tenkje seg ein pakke!

7 kommentarer:

  1. oi, så utrolig genialt konsept! kunne gjerne tenkt meg en pakke, åååh. det er så fint å få post! men har dessverre ikke tid til å sende videre da, jeg er bare hjemme kun én uke hele sommeren.... dessuten hadde jeg ikke klart å komme på noe å sende, haha! men ble litt glad av å se dette, og litt misunnelig på pakka di :)

    SvarSlett
  2. Eg kunne tenkt meg, men eg er i likheit med Maja litt usikker på om eg har tid til å produsere fem pakker å sende vidare! Og då blir det kanskje dumt. Eg kunne jo heimeframkalla bilde og sende ut, om det kan telles som heimelaga. Men :)

    SvarSlett
  3. Oi, for et herlig konsept! Dette her vil jeg absolutt være med på. Er så herlig å båd få og sende post, og det at hver blogger velger hva man vil sende gjør det ekstra spenndene!
    Jeg vil gjernegjerne både motta og sende brev! :)

    SvarSlett
  4. Selv om vi bor bare 3 minutter fra hverandre vil jeg ha en pakke! :D Konseptet er jo helt.. YAY! Elsk :D Og jeg vil sende pakke... Hiiiiiih... :D

    SvarSlett
  5. ååå høres utrolig bra ut ! Minner meg litt om en vennekakedeig kalt Hermann, fine barndomsinner. Dette er jeg virkelig med på, altfor kos :)

    SvarSlett
  6. vil bli med! var jeg for sen? damn

    SvarSlett
  7. Svar til kommentar: AMANDOLINI, me like dat you like dat jeg har startet oppigjen! Me lika your bloggolini, verri nice!

    SvarSlett